Reklama to słodkie gadżety!

marketing

Każdy zna słynne powiedzenie „Przez żołądek do serca”. Okazuje się, że nie chodzi tutaj tylko o serce kobiety lub mężczyzny, który ma się stać w przyszłości partnerem lub partnerką, lecz również o serca klientów, którym oferowane są produkty lub usługi danej firmy.

Wszyscy lubią dostawać drobne upominki i gadżety. Rynek oferuje szereg rozmaitych produktów, które można podarować swoim klientom. Zamiast decydować się na przykład na ulotki czy też baloniki reklamowe, które ludzie zazwyczaj po chwili wyrzucają do kosza, warto wziąć pod uwagę słodycze reklamowe. Będą one nie tylko skuteczną reklamą dla biznesu i firmy, ale również słodkim upominkiem, który na pewno każdemu sprawi małą przyjemność. Dzięki takiemu upominkowi w pamięci pozostaną pozytywne skojarzenia z firmą, co może w przyszłości zaprocentować, ponieważ klient, który pozytywnie o czymś myśli, prawdopodobnie do tego wróci.

Podczas różnego rodzaju eventów, targów, festynów, konferencji i innych tego typu wydarzeń firmowych popularnością cieszą się krówki reklamowe. Są one tanie, proste w produkcji, nie wymagają specjalnego przechowywania, więc nie ma z nimi żadnego problemu. Są to też słodycze, po które Polacy chętnie sięgają, ponieważ są one w Polsce znane już od wielu wielu pokoleń. Papierek, w który owinięta jest taka krówka reklamowa zazwyczaj ma barwę zgodną z kolorystyką innych materiałów reklamowych firmy. Najczęściej jest na nim nadrukowane logo oraz nazwa przedsiębiorstwa, która nawet, kiedy konsument wyrzuci opakowanie do kosza, prawdopodobnie pozostanie w pamięci.

Zobacz też: Krówki reklamowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *